Droomwens-van-Piet-de-Graaff.reismee.nl

Dag 1 Aankomst Moskou

Vanochtend vroeg vertrokken en via Oosterbeek en Duiven keurig op tijd aangekomen in Dusseldorf. Prachtig vliegveld en zeer rustig. Bas heeft ons uitgezwaaid, Inchecken verliep zeer ontspannen en zonder problemen. Voor Piet was het eigenlijk de eerste keer dat hij echt vloog, dus een beetje nerveus was hij wel. Gelukkig hadden Eimert-Jan, marco en Stijn al wel enige vliegervaring en konden hem geruststellen. De vlucht verliep zonder problemen en om 15.15 uur lokale tijd (in Moskou is het 2 uur later) landden wij. Het duurde wel even voordat wij door de Russische douane waren. Tja, ...wat wil je met Mohammed B in de gelederen!Uiteindelijk bleek dat het systeem niet goed meer werkte en wij ons konden vervoegen bij een andere rij. Dat ging gelukkig veel vlotter. In de ontvangsthalwerden wij keurig ontvangen door Dimitry, van Tiara Tours. Hij bracht ons van het vliegveld naar ons Hotel. Dat bleek toch even aan de andere kant van de stad te zijn, ca 90 kilometer. Het hotel ziet er keurig uit, enigszins gedateerd, maar wel schoon. Wij hebben een borrel gepakt in de lokale bar en hapje gegeten in het Georgisch restaurant op hetzelfde complex. In het restaurant min of meer gedwongen 'lekker' gedanst met een paar Poolse dames. De een nog lelijker dan de ander, maar wat deert dat, wij hadden een hoop lol. Morgenochtend weer vroeg uit de veren en gaan samen met een gids Moskou verkennen.Om 21.30 start de treinreis richting Ulaan Baatar.De gids heeft ons verteld dat op deze trein geen Mongolen zitten, want die gaan met de trein van vanavond. Daar hadden wij eigelijk wel op gerekend, maar wetenniet ofwij dit leuk vinden.

Suraya

Zo, hoop gebeurd al de eerste dag.
Veel plezier!

Stefano

" In het restaurant min of meer gedwongen "lekker" gedanst met een paar Poolse dames."

Whahaha geweldig!! Foto's?!..Filmpjes?!.. ;-)

Marijke

Fijn dat alles goed is en dat jullie veel plezier hebben
Kus van mij uit Deventer

Coen en Evelyn

jongens veel plezier, we zijn benieuwd of de mongoolse dames ook zo lekker dansen!

Eimert Engeland

Geen mongolen in de trein?

Bart en Lena

Goed begin van de reis. Ok, geen mongolen op de trein, maar wie weet wordt het toch een swingende treinreis.. geniet!

Raúl

Meteen de 1ste dag al de bloemtjes buiten zetten, dat beloofd nog wat.

Dick en Rinneke

goed begin is het halve werk!
ga zo door.

Eimert Bilthoven

Volgens mij wordt dit een hééééél (ont)spannend reisje ! Neven, houen jullie Piet wel een beetje in de gaten want ik heb wel eens heel rare verhalen gehoord ....

Much fun !!!!

Anne Merlijn

Jullie hebben het dik voor mekaar. Ik hier ook. Ik heb lekker met de 3 kids geknuffeld. Koen vraagt al om tandpaste als je hem het borsteltje geeft. Wat gaat het hard. Een heel fijne reis naar Alaan Bataar.
Volgens de atlas (Ulaanbaatar) Stelletje mong... schatten! Liefs van Anne.

de beuker

eten in een georgisch restaurant?

op de eerste dag al de russen provoseren. Wel heel terugkomen jongens

anne,

dat van dat ulaanbaatar verbaast me niks. Waarschijnlijk eimert achter de knoppen!!!

jan en sjouk

fijn dat de eerste dag zo goed is verlopen veel liefs van ons uit friesland

Chris

Vinden jullie dat gek GEEN MONGOLEN in de trein?!?!?!?

Da´s logisch want de echte MONGOLEN staan namelijk midden in Rusland te dansen in een hoog vijandelijk Georgisch restaurant met de meest lelijke Poolse dames terwijl één van de groepsleden als Mohammed B verkleed over straat gaat.

Vol verwachting wacht ik op het volgende verslag.

Nastrovja!!!!!!!!!!

Bart en Joop van Duijn

Fantastich jongens geniet en geniet ervan.Mongolen wel of niet, dans door jullie reis. Groeten van ons.

Simon en Corrie

Marijke net gebeld en al weer meer gehoord over jullie.

Fijne reis verder en tot het volgende verslag.

Petra

Wat ontzèttend leuk dat we op deze manier allemaal met jullie mee kunnen reizen... bedankt en veel liefs uit de Pyreneeën!

Hannie en Marius.

Wij zijn weer thuis, en jullie zijn goed op weg, leuk hoor ! Heb je wel watjes voor in je oren vanwege de cadans van de wielen? Zelf een goede vakantie gehad, niet veel zon, wel veel vis, de grootste was 76 cm ! Hartelijke groeten en geniet van alles wat je ziet.